entekhabcenterahmadi

entekhabcenterahmadi


تلویزیون اسنوا SLD-43SA120

تلویزیون اسنوا مدل 43SA120

تلویزیون اسنوا مدل SLD-43SA120 دارای پنل VA برای افزایش کیفیت تصویر است که همراه با روزولوشن full hd با مقدار 1080 * 1920 می تواند تصاویر خوبی را برای شما به ارمغان آورد. در کنار این کیفیت تصویر ، دو عدد اسپیکر 25 واتی در پایین قاب این دستگاه تعبیه شده است که می‌تواند خروجی صدای دالبی و دالبی دیجیتال را برای شما فراهم ساخته و مشاهده فیلم‌های با کیفیت را دو چندان لذت بخش نماید.در کنار سایر امکاناتی که در بخش مشخصات فنی این دستگاه ذکر شده است. برخی از امکانات را به صورت اجمالی در ادامه به توضیح آن خواهیم پرداخت تا با این دستگاه جدید اسنوا بیشتر آشنا شوید.

 

تکنولوژی EPG

تلویزیون اسنوا مدل SLD-SA120 دارای تکنولوژی EPG است که جهت اطلاع کاربر از زمان پخش برنامه های مورد علاقه تعبیه شده است و در صورتیکه این قابلیت از طرف فرستنده در شبکه وجود داشته باشد برنامه ها اعلام میشود.

تلویزیون اسنوا SLD-50SA120

سیستم کیفیت رنگ ها

با این سامانه موجود در تلویزیون اسنوا 43SA120 کیفیت رنگ ها به صورت اتوماتیک ارتقا پیدا کرده و باعث لذت بردن کاربراز تصاویر با کیفیت بالاتر می شود.

 

تلویزیون اسنوا SLD-50SA120



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: انتخاب سنتر ׀ تاریخ: چهار شنبه 15 مرداد 1399برچسب:تلویزیون اسنوا SLD-43SA120,قیمت تلویزیون اسنوا SLD-43SA120,تلویزیون اسنوا ارزان قیمت, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , entekhabcenterahmadi.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com